Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Cookie Clicker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, jestem początkującym w tej dziedzinie i chciałbym się dowiedzieć jak zrobić prostą(a przynajmniej tak mi się wydaje) gierkę typu Cookie Clicker :)]

Prosiłbym o program ew. poradnik i inne tego typu "duperele".

Z góry dziękuje :)

Opublikowano

No właśnie proszę o cokolwiek na początek, i nie nie myślę " "może są tu jakieś debile i poszukają to za mnie"". Powiedz mi jedni jak chcesz upiec  chleb bez przepisu i piekarnika? Jak? Nijak co znaczy że zawsze trzeba mieć cokolwiek na start. A to że tobie nie chce się pomóc lub cokolwiek chociaż prawdopodobnie się na tyn znasz to jedynie twoje lenistwo. Może na druga raz zamiast pisać bezsensowny komentarz klikniesz w pajacyka?

PS. Szukałem około 30min i dowiedziałem się że pisze (chyba) to się w "JavaScript" oraz setki postów na forach opisujące w/w grę.

Opublikowano

@Vesim albo mu k***a pomóż, albo spieprzaj. On tylko chce się dowiedzieć co i jak...

@ValDuRiN :

Już ci mówię. Grę typu cookie clicker faktycznie, pisze się w JavaScript. Ale samym JavaScriptem tego nie napiszesz. Żeby to napisać to musiałbyś umieć te języki:

HTML (żeby była treść)

CSS (żeby był wygląd)

JavaScript (by była dynamika).

Może to trochę zniechęcić, ale dla zachęty powiem, że jak douczysz się tylko PHP (by pisać serwer prostej gry np. klikanej, ale na pewno nie RPG 2D lub coś w tym stylu).

HTML i CSS możesz się nauczyć stąd:

http://kurshtml.edu.pl/